شرکت تولید مخزن آب پلی اتیلن سه لایه

مخازن آب در انواع مختلفی موجود می باشند اما نوع پلاستیکی آن که از مواد پلی اتیلن ساخته می شوند، منحصر به فرد بوده و توجه ویژه ای به آنها می شود. به علت کیفیت این مواد و مقاومت آنها در برابر خوردگی و زنگ زدگی این مخازن از بازار فروش خوبی برخوردار می باشند. در شرکت ما تولید مخزن آب پلی اتیلن سه لایه با کیفیت بالا انجام می شود و در تولید آن، مواد اولیه مرغوب و دستگاه های پیشرفته نقش مهمی دارند که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شرکت تولید مخزن آب پلی اتیلن سه لایه

روش های تولید مخزن آب پلی اتیلن سه لایه رادمان پلاست

روش های تولید مخزن آب پلی اتیلن سه لایه رادمان پلاست تولید مخزن آب پلی اتیلن سه لایه به روش چرخشی برای تولید وسایل تو خالی مثل مخزن بسیار پرکاربرد می باشد. البته تولید آنها به روش های دیگری نظیر قالب گیری تزریقی نیز صورت می گیرد اما روش چرخشی، روش بهتری می باشد که به قرار زیر می باشد و شامل مراحل خاصی است. اولین مرحله آسیاب کردن گرانول PE3890 می باشد و تولید کنندگان ابتدا گرانول را از کارخانه پتروشیمی دریافت می کنند.

گرانول را پودر کرده و چند نوع پودر خوراکی نظیر TIO2 را به آن می افزایند و برای اینکه پلی اتیلن و رنگ به خوبی مخلوط شود، در دستگاه اکسترودر می ریزند. مرحله دوم ریختن پودر پلی اتیلن در قالب می باشد که در این مرحله پودر پلی اتیلن را در قالب ریخته و به کوره انتقال می دهند در آنجا ضمن چرخیدن کوره، پودر پلی اتیلن نیز آب می کنند و بعد از اتمام فرایند حرارت دیدن، دو تکه قالب را باز کرده و محصول تولیدی را از آن خارج می کنند.

این فرایند برای تولید مخزن سه لایه سه بار تکرار می شود و قالب سه بار با پودر با رنگ و وزن معینی به کوره برده می شود و عمل چرخش ادامه می یابد. مرحله بعدی چرخش قالب در کوره می باشد که پودر درون قالب چرخش داده شده و بعد از اینکه در کوره در حرارت معینی ذوب شود، به دیواره قالب می چسبد پس از پایان این قسمت، مرحله چرخش قالب در حین سرد کردن فرا می رسد.

قالب را از کوره خارج کرده و می چرخانند تا کاملا سرد شود و مخزن پس از سرد شدن، کوچکتر شده و به راحتی از قالب در می آید. نوبت به حذف زائده که می رسد در این قسمت، زایده های مخزن تولید شده، بریده می شود و وارد مرحله کنترل کیفیت می گردد تا آزمایش های مختلفی روی نمونه های تولید شده انجام شود و سرانجام مخازن ساخته شده پس از تایید نهایی در این بخش، به انبار فروش منتقل می شود.

شرکت توزیع مخزن آب پلی اتیلن سه لایه رادمان پلاست

شرکت توزیع مخزن آب پلی اتیلن سه لایه رادمان پلاست در شرکت توزیع مخزن آب پلی اتیلن سه لایه رادمان پلاست، انواع مخازن به مشتریان ارائه می شوند. همکاران ما بعد از مراجعه به کارخانه و خرید تعداد زیادی از این مخازن با قیمت بسیار ارزان، آن را به مشتریان خود در اقصی نقاط کشور ارائه می کنند. شما نیز می توانید برای خرید مخزن آب به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید و این محصول با کیفیت و بی نظیر را در حجم عمده و قیمت مناسب از ما خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما