شرکت تولید مخزن پلی اتیلن 6000 لیتری

شرکت تولید مخزن پلی اتیلن 6000 لیتری این محصول را با ضخامت مختلف جهت حمل و نقل و نگهداری انواع مواد دارویی، شیمیایی و غذایی تولید می کند. در سالهای اخیر صادر کننده مخزن جهت افزايش ميزان صادرات خود، افزايش کیفیت را در راس کار خود قرار داده اند. از این رو افرایش کیفیت، افزايش هزینه تولید و قیمت تمام شده را به طور کلی در پی دارد.

شرکت تولید مخزن پلی اتیلن 6000 لیتری

رایج ترین کاربرد مخزن پلی اتیلن 6000 لیتری

رایج ترین کاربرد مخزن پلی اتیلن 6000 لیتری امروزه پلی اتیلن در تولید انواع لوازم مورد نیاز کارخانجات و مراکز تولیدی جهت کاربرد مختلف ارائه می شود. از این رو مخزن پلی اتیلن توانسته است در میان تولیدکنندگان پلی اتیلنی از کارایی بیشتری در صنعت برخوردار شود.

مخزن های پلی اتیلنی در انواع طرح و مدل گوناگون با ظرفیت های مختلف تولید و ارائه بازار می شوند. این محصول در نوع همودی، افقی، پایه دار، درب بزرگ و … تولید می شوند که هر یک کاربرد متنوعی را بر عهده دارد.

در مخزن های پلی اتیلنپی عموما برای اندازه گیری ظرفیت از واحد لیتر استفاده می شود. ظرفیت ۶۰۰۰ لیتری و ۵۰۰۰ لیتری از پرکاربردترین این محصول می باشد.

رایج ترین کاربرد مخزن پلی اتیلن ۶۰۰۰ لیتری می تواند به حمل و نقل انواع مواد مایع حاصل از تولیدات کارخانجات در نوع غذایی و … باشد. این محصول با استانداردهای ویژه و مواد اولیه بهداشتی تولید می گردد لذا استفاده از حمل و نگهداری مواد غذایی مایع، هیچگونه نگرانی نداشته و عموما بیشتر تولیدکنندگان مخازن پلی اتیلنی برای نگهداری مواد غذایی در انبار و کارخانجات تولیدی صورت می گيرد.

مخزن پلی اتیلنی عموما برای صادرات انواع محصولات پودری یا مایع نیز به کار می رود. عموما محصولات صادراتی به صورت عمده می باشد که مخزن مزبور می تواند محصولی برای بسته بندی بوده و همچنین با ظرفیت بالا، حجم بیشتری را در خود نگه می دارد.

شرکت توزیع مخزن پلی اتیلن 6000 لیتری هما پلاست

شرکت توزیع مخزن پلی اتیلن 6000 لیتری هما پلاست شرکت توزیع مخزن پلی اتیلن ۶۰۰۰ لیتری هماپلاست این محصول را در ضخامت و مدل مختلف به تمام نقاط کشور پخش می نماید. بیشترین خریداران این محصول عموما تولیدکنندگان دارو، مواد شیمیایی، پودری، مواد شوینده مایع و پودری و … می باشد.

از مخازن مزبور در ظرفیت های بالا نیز می توان به عنوان تانکر آب نیز استفاده کرد. تعبیه شیر محکم و باکیفیت در انتهای این محصول، تخلیه مواد داخلی مخازن را در صورت مایع بودن به راحتی امکان پذیر می نماید.

شرکت تولید مخزن عموما برای استفاده راحت ار مصرف کنندگان این محصول به تعبیه شیرهای چندمنظوره با سرعت و دهانه مختلف، توانسته اند سرعت انتقال مواد داخل مخزن را متناسب با کاربرد محصول، جهت تخلیه برعهده مصرف کننده بگذارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما