مراکز عرضه مخزن ذخیره آب بهداشتی رادمان پلاست

امروزه با توجه به بحران آب و قطعی های مداوم، همه ی منازل و مکان ها به مخازن ذخیره آب، احتیاج دارند. مخازن پلاستیکی که از پلی اتیلن ساخته می شود، با داشتن ویزگی هایی از جمله، سبک بودن، حمل و نقل و نصب راحت تر و قیمتی به صرفه و قابل تعمیر بودن تر، جایگزینی مناسب برای مخزن های گالوانیزه و استیل می باشد. شرکت رادمان پلاست با تولید مخزن ذخیره آب بهداشتی، جایگاه ویژه ای در این بازار پیدا کرده است. محصولات این شرکت توسط نمایندگی ها فروش، در سراسر کشور عرضه می شود و در دسترس قرار می گیرد.

مراکز عرضه مخزن ذخیره آب بهداشتی رادمان پلاست

مراحل فرآیند تولید مخزن ذخیره آب بهداشتی هما پلاست

مراحل فرآیند تولید مخزن ذخیره آب بهداشتی هما پلاست

مخزن های پلاستیکی که برای ذخیره آب و دیگر مایعات مورد استفاده قرار میگیرد از جنس پلی اتیلن است. استفاده از این مخازن به دلیل داشتن ویژگی هایی که دارد، روز به روز در حال افزایش است. یکی از مهمترین خصوصیات مخرن ذخیره آب هما پلاست، ضدخوردگی، ضد جلبک و ضد باکتری بودن آن است. به طور کلی بهداشتی بودن این محصول اهمیت بالایی برای خریدار دارد. عایق حرارتی بودن، قیمت مناسب، وزن پایین، تنوع وزن و شکل و… از دیگر موارد قابل اشاره است. در ادامه به نحوه ساخت این مخازن می پردازیم.

برای ساخت مخازن، از پلی اتیلن که یک پلیمر با ساختار سبک است استفاده می شود. این پلیمر از نطر بهداشتی تاییدیه دارد و در صنعت پلاستیک مورد استفاده قرار میگیرد. ابتدا این پلیمر پودری با رنگ و مواد مجاز ترکیب می شود و در قالب قالب ریخته و پخته می شود؛ سپس برای پخش یک نواخت مواد، قالب تا زمان سرد شدن به صورت دورانی به چرخش در می آید. پس از شکل گیری و جداسازی مخزن، اضافات آن برش می خورد و پس از طی فرایند و انجام آزمایشات لازم، محصول نهایی حاصل می شود.

مراکز فروش مخزن ذخیره آب بهداشتی رادمان پلاست

مراکز فروش مخزن ذخیره آب بهداشتی رادمان پلاست کشور ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مخازن آب بهداشتی پلی اتیلن است، که در ساخت آن از مواد اولیه و مرغوب استفاده می کند و با رعایت استاندارد های لازم محصولی با کیفیت روانه ی بازار می کند و خریداران با مراجعه به مراکز خرید مخزن، می توانند با قیمت های مناسب که با توجه به حجم و وزن مخزن متغیر است، محصول مورد نیاز خود را با کیفیت بالا خریداری کنند.

شرکت رادمان پلاست یکی از تولیدکنندگان بزرگ این مخازن است، که با عرضه مخزن اب بهداشتی، درچه ای تازه در این زمینه و صنعت باز کرده است. این محصولات به دلیل قابل بازیافت بودن، دوست دار طبیعت نیز هستند. بهداشتی بودن مخازن پلی اتیلن یا پلاستیکی باعث شده است تا افراد با خیال راحت این مخازن را جایگزین مخارن فلزی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما