فروش عمده مخزن پلی اتیلن 50 لیتری صادراتی

فروش عمده مخزن پلی اتیلن 50 لیتری صادراتی به صورت مستقیم و با قیمت بسیار به صرفه و ارزان تولیدی از طریق سایت پیش رو انجام می پذیرد. مخازن پلی اتیلن ۵۰ لیتری به دلیل برخورداری از مواد مرغوب پلی اتیلن توانایی و استحکام بالایی در مقابل عوامل محیطی همچون خوردگی و سایر فشارهای فیزیکی را دارند. شما میتوانید برای خرید مخزن 50 لیتری، از طریق سایت با همکاران بخش بازرگانی ما در ارتباط باشید.

فروش عمده مخزن پلی اتیلن 50 لیتری صادراتی

توضیحاتی در مورد مخزن پلی اتیلن 50 لیتری صادراتی

توضیحاتی در مورد مخزن پلی اتیلن 50 لیتری صادراتی مخازن پلی اتیلن به طور گسترده در مکان‌هایی که مایعات تهاجمی استفاده می شود استفاده می شود، زیرا این پلاستیک مقاومت شیمیایی بالایی در برابر انواع اسیدهای آلی و غیر آلی و محلول های قلیایی در محدوده دمایی وسیع دارد. مخازن پلی اتیلن HDPE را می توان برای ذخیره اسید هیدروکلریک غلیظ، اسید فسفریک، اسید سولفوریک با غلظت تا 85٪، قلیاها با هر غلظت، محلول های نمک استفاده کرد.

محاسبه ضخامت دیواره های مخزن با در نظر گرفتن ترکیب محیط بارگذاری شده، چگالی، دمای عملیاتی و شرایط عملیاتی انجام می شود. اطلاعات بیشتر در مورد مقاومت شیمیایی مخازن پلی اتیلن را می توانید در قسمت مواد پیدا کنید.

به طور کلی، مقاومت در برابر محلول های تهاجمی در HDPE بیشتر از پلی پروپیلن است، بنابراین، تولید ساختارهای مخزن در نظر گرفته شده برای ذخیره محلول های اسیدی بهتر است از HDPE انجام شود. تطبیق پذیری ظروف پلی اتیلن با خواص تغذیه ای بالای HDPE و بی ضرر بودن فیزیولوژیکی مشخص می شود، بنابراین آنها همچنین به طور گسترده در صنایع غذایی برای ذخیره سازی استفاده می شوند که شامل شیر، مایعات حاوی الکل، کشت های استارتر و نمک زدن سبزیجات در مقیاس صنعتی است.

مخازن ساخته شده از پلی اتیلن برای قرار گرفتن در زیرزمین عالی هستند، زیرا این پلاستیک مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد، تحت تاثیر عوامل خارجی خراب نمی شود. برای نصب زیرزمینی، لازم است یک گودال را تجهیز کنید، پایه پایه را آماده کنید.

عملیات بارگیری و تخلیه توسط بالابر تجهیزات با استفاده از لیف های بالابر انجام می شود. وزن سبک مخازن پلی اتیلن این کار را آسان می کند. قبل از پر کردن، اتصالات نصب شده به خط لوله متصل می شوند. هنگام قرار دادن روی زمین در یک منطقه یا اتاق باز، پایه بتنی تهیه می شود که باید حداقل 150 میلی متر از ابعاد مخزن پلی اتیلن بیشتر باشد. پایه باید صاف باشد و کف مخزن پلی اتیلن باید با تمام سطح آن بر روی پایه قرار گیرد.

صادر کنندگان مخزن پلی اتیلن 50 لیتری صادراتی

صادر کنندگان مخزن پلی اتیلن 50 لیتری صادراتی صادرکنندگان مخزن پلی اتیلن صادرات مخزن 50 لیتری را به منظور معرفی هرچه بیشتر ان به مشتریان داخلی و خارجی ، از طریق سایت پیش رو انجام می دهند. کشور ما ظرفیت تولیدی خوبی در زمینه تولید انواع مخازن پلی اتیلن را دارد از این رو توجه ویژه به امر صادرات این محصول می‌تواند نیاز بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی را به داشتن مخزن پلی اتیلن استاندارد و با دوام تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما